Hvorfor vinne valg?

Tarjei Skirbekks bok "Hvordan vinne valg" gir forelesere på Handelshøyskolen BI og mine kolleger på Markedshøyskolen en kjærkommen praktisk orientert bok for PR-studenter. Men hvorfor skal vi vinne disse valgene, egentlig?

Publisert Sist oppdatert

Tarjei Skirbekks bok "Hvordan vinne valg" gir forelesere på Handelshøyskolen BI og mine kolleger på Markedshøyskolen en kjærkommen praktisk orientert bok for PR-studenter. Men hvorfor skal vi vinne disse valgene, egentlig?

Hvordan vinne valg

Tarjei Skirbekk

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Minervas digitale årsabonnement,
første to uker kr 1,-

Bestill her

Minervas digitale månedsabonnement,
første to uker kr 1,-

Bestill her

Digitalt årsabonnement og kvartalstidsskrift til 1050 kr i året

Bestill her