NYHET:

Illustrasjonsfoto: pexels.com
Illustrasjonsfoto: pexels.com

Du må lage nytt passord for å lese Minerva

Vi har oppgradert vårt abonnementssystem. Vi ber derfor alle våre abonnenter om å lage nytt passord.

Publisert   Sist oppdatert

For å gi deg en bedre leseropplevelse har vi oppgradert vår side og abonnementssystem. Hensikten med oppgraderingen er at du som leser sjeldnere skal bli bedt om å logge inn.

Som en del av denne endringen er vi også nødt til å be deg om å lage nytt passord. For å nullstille ditt passord, ber vi deg følge følgende oppskrift:

Trinn 1: Sjekk innboksen i din e-post som er tilknyttet ditt Minerva-abonnement. Dersom du ikke finner e-posten fra oss (sendt 3. september 2019), kan du sjekke om den har havnet i søppelpost/spamfilteret ditt.

Trinn 2: Les gjennom hele instruksen i e-posten, og følg lenken i e-posten for å gjenopprette passord.

Trinn 3: Følg instruksene for å lage nytt passord. Dersom du tidligere har logget inn med ditt mobilnummer er din e-postadresse ditt nye brukernavn. Du skal benytte den e-postadressen forespørselen om å lage nytt passord er sendt til.

Trinn 4: Du kan nå lese Minerva som vanlig. Du kan administrere ditt abonnement fra "mitt abonnement", som du har tilgang til øverst på nettsiden vår.

Dersom du ikke har mottatt en e-post, kan det skyldes en teknisk feil, eller at ditt abonnement har utløpt.

Ta i så fall kontakt med vårt kundesenter, så vil de være behjelpelige med å løse dette for deg.
E-post: [email protected]

Telefon: +47 22 53 53 34